5 ARTYKUŁÓW DZIĘKI KTÓRYM ZWIĘKSZYSZ POZIOM MOTYWACJI W PRACY

Życie biura
Praca z wyobraźnią

Deszczowe, chłodne dni, za oknem ciemne chmury, a w pracy kolejne wyzwania którym trzeba sprostać. Jeżeli zauważyłeś u siebie gwałtowny spadek nastroju i zaczynasz odliczać dni do weekendu – to znak, że potrzebujesz motywacyjnego zestawu ratunkowego. Oto 5 najlepszych artykułów, dzięki którym odzyskasz równowagę, zwalczysz jesienny spleen a Twoja kariera nabierze tempa. Do dzieła!

1. SZEŚĆ NAWYKÓW LUDZI, KTÓRZY OSIĄGNĘLI RÓWNOWAGĘ POMIĘDZY PRACĄ A ŻYCIEM PRYWATNYM>>

Zanim zabierzesz się do pracy – lepiej sprawdź czy zachowujesz równowagę pomiędzy tym co zawodowe, a tym co prywatne. Jeżeli Twój work-life-balance nie jest zachowany – w tym artykule dowiesz się dlaczego, a dodatkowo poznasz 6 nawyków ludzi, którzy wiedzą jak to zrobić.

2. SZEF TOBĄ MANIPULUJE> OTO 5 SPOSOBÓW JAK SOBIE Z TYM RADZIĆ>>

Większość problemów i stresu w pracy bierze się z tego, że ciężko nam się porozumieć z własnym szefem. Jeżeli dodatkowo szef jest sprawnym manipulatorem, czyli wytyka najdrobniejsze błędy, namawia do poświęceń, wywołuje poczucie winy, a każdą okazaną słabość wykorzystuje przeciwko Tobie – konieczne staje się nauczenie jak sobie z nim radzić. Dzięki naszym radom, utrzymasz zdrowie psychiczne, przetrwasz z trudnym przełożonym, a praca stanie się po prostu przyjemniejsza.

3. RÓB TO CO KOCHASZ A OSIĄGNIESZ SUKCES? OBALAMY MIT NASZYCH CZASÓW>>

Zastanów się dwa razy, zanim rzucisz pracę i założysz własną firmę, realizując własną pasję. Gdyby słuchać większości rad coachingowych i guru biznesu w stylu "zawsze rób to co kochasz", czy "podążaj za własną pasją" – większość ludzi musiałaby stawić czoła wielu problemom zawodowym.  Prawda jest taka, że praca czy wykształcenie większości ludzi niewiele mają wspólnego z ich pasjami. Przeczytaj artykuł i znajdź drogę do zawodowego spełnienia. Nie musisz być mistrzem – wystarczy że będziesz dobrym rzemieślnikiem.

4. ZDENERWOWANY? POZNAJ 3 STRATEGIE ZACHOWANIA SPOKOJU W PRACY>>

Czasami jest tak, że byle co potrafi wyprowadzić człowieka z równowagi. Szczególnie w pracy. W stanie stresu i zdenerwowania łatwo zrobić coś, czego później można żałować np. trzasnąć drzwiami, wypowiedzieć lub napisać kilka ostrych słów. Lepiej nie działać na gorąco i podchodzić do swojej pracy z należytym opanowaniem. W tym artykule znajdziesz kilka prostych metod, które pomogą opanować złość i uspokoić umysł.

5. CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ PRODUKTYWNOŚĆ? ZASTOSUJ PROSTE TRIKI>>

Jeżeli sprawy z szefem i kolegami z pracy są już ułożone, spokojnie możesz się zrelaksować i zająć własną produktywnością. Dzięki niej możesz osiągać o wiele więcej każdego dnia, nie wpadając w pracoholizm. Produktywność daje satysfakcję i wpłynie dobrze na stan Twojego konta. Poznaj te zdumiewające triki.